Was het maar waar dat de lente in aantocht was ...
Inderdaad, ik neem mijn woorden al terug... 't Sneeuwt begot! :-(
Was het maar waar dat de lente in aantocht was ...
BeantwoordenVerwijderenInderdaad, ik neem mijn woorden al terug... 't Sneeuwt begot! :-(
BeantwoordenVerwijderen