vrijdag, februari 24, 2006

Zon!

Ik ben deze morgen wakker geworden met de zon op mijn gezicht.. :)
Zon!! Op mijn gezicht! Zaaaalig!
Zou de lente in het land zijn? Ik hoop het alleszinds, ik heb meer dan genoeg van de winter!

2 opmerkingen:

  1. Was het maar waar dat de lente in aantocht was ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, ik neem mijn woorden al terug... 't Sneeuwt begot! :-(

    BeantwoordenVerwijderen