woensdag, februari 22, 2006

Zot beest!

3 opmerkingen:

  1. Dit is overduidelijk een geval van schizofrenie bij honden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar neen, dat beestje heeft pijn, da's lik mijn kat. Die heeft de een of andere neurologische ziekte sinds een paar maand, en soms krijgt ie ook zo van die erge pijnscheuten dat ie in z'n poot begint te bijten en raar begint te doen. Ik herken dat helemaal in die hond, ocharme de beestjes, zo'n miserie...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben zelf een dierenvriend.
    Maar mijn advies in dit geval?
    Afknallen! Te gevaarlijk.

    BeantwoordenVerwijderen