Maar neen, dat beestje heeft pijn, da's lik mijn kat. Die heeft de een of andere neurologische ziekte sinds een paar maand, en soms krijgt ie ook zo van die erge pijnscheuten dat ie in z'n poot begint te bijten en raar begint te doen. Ik herken dat helemaal in die hond, ocharme de beestjes, zo'n miserie...
Dit is overduidelijk een geval van schizofrenie bij honden.
BeantwoordenVerwijderenMaar neen, dat beestje heeft pijn, da's lik mijn kat. Die heeft de een of andere neurologische ziekte sinds een paar maand, en soms krijgt ie ook zo van die erge pijnscheuten dat ie in z'n poot begint te bijten en raar begint te doen. Ik herken dat helemaal in die hond, ocharme de beestjes, zo'n miserie...
BeantwoordenVerwijderenBen zelf een dierenvriend.
BeantwoordenVerwijderenMaar mijn advies in dit geval?
Afknallen! Te gevaarlijk.