zaterdag, februari 04, 2006

Whoehoe feest!


En dit is nu waarom ik ook m'n rijbewijs moet halen si! Door achterop te zitten lukt zoiets niet é..

1 opmerking:

  1. Daarvoor heb je toch helemaal geen rijbewijs voor nodig? Ik doet dat dagelijks ... op mijn fiets... :p

    BeantwoordenVerwijderen