zondag, februari 19, 2006

Tardis Tennis


... is een leuk spelletje!!

'k Heb vanmiddag naar de finale van de Diamond Games gekeken. Mauresmo tegen Clijsters... en Mauresmo heeft gewonnen jawel!

Anyway, ben dus een beetje in de tennis-sfeer.

En die foto is gewoon mega grappig :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten