donderdag, februari 02, 2006

Gisteren ...


... ben ik eens vroeg gaan slapen. Het heeft me deugd gedaan. Zaaaaaalig geslapen!


(only in Japan..)

4 opmerkingen:

  1. Je moet wel zonder fouten schrijven é :p

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moet je fouten wel laten staan é anders wordt mij commentaar nutteloos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. koen... je moet wel zonder fouten schrijven é :P "mij commentaar"!? tss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij mij is dat overduidelijk de dichterlijke vrijheid die tot z'n recht komt :p

    BeantwoordenVerwijderen