Je moet wel zonder fouten schrijven é :px
Je moet je fouten wel laten staan é anders wordt mij commentaar nutteloos.
koen... je moet wel zonder fouten schrijven é :P "mij commentaar"!? tss
Bij mij is dat overduidelijk de dichterlijke vrijheid die tot z'n recht komt :p
Je moet wel zonder fouten schrijven é :p
BeantwoordenVerwijderenx
Je moet je fouten wel laten staan é anders wordt mij commentaar nutteloos.
BeantwoordenVerwijderenkoen... je moet wel zonder fouten schrijven é :P "mij commentaar"!? tss
BeantwoordenVerwijderenBij mij is dat overduidelijk de dichterlijke vrijheid die tot z'n recht komt :p
BeantwoordenVerwijderen