Met al die stemmetjes in je hoofd is 't daar volgens mij iedere seconde van de dag feest
Juuuuuuuiiiijjj!!! Proficiat é meisje!Das al één stapje dichter bij je grote crème :-)X
Met al die stemmetjes in je hoofd is 't daar volgens mij iedere seconde van de dag feest
BeantwoordenVerwijderenJuuuuuuuiiiijjj!!! Proficiat é meisje!
BeantwoordenVerwijderenDas al één stapje dichter bij je grote crème :-)
X