Voor mijn verjaardag (die trouwens valt in de herfst van 2006, toevallig toch) had ik graag de bovenste 2 ensembles gehad. Dank bij voorbaat.
Persoonlijk ga ik voor ensembles 2, 6 en 8. Waarom moet jij weer 2 cadeaus hebben voor je verjaardag? En daarbij: 't is eerst nog aan mij :p
Voor mijn verjaardag (die trouwens valt in de herfst van 2006, toevallig toch) had ik graag de bovenste 2 ensembles gehad. Dank bij voorbaat.
BeantwoordenVerwijderenPersoonlijk ga ik voor ensembles 2, 6 en 8.
BeantwoordenVerwijderenWaarom moet jij weer 2 cadeaus hebben voor je verjaardag? En daarbij: 't is eerst nog aan mij :p