dinsdag, februari 14, 2006

Verslag van uw reporter ter plaatse..

Een beetje mode van tijd tot tijd kan nooit geen kwaad, dacht ik zo bij mijn eigenste zelve... bij deze de herfstcollectie van 2006:


















2 opmerkingen:

  1. Voor mijn verjaardag (die trouwens valt in de herfst van 2006, toevallig toch) had ik graag de bovenste 2 ensembles gehad. Dank bij voorbaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Persoonlijk ga ik voor ensembles 2, 6 en 8.

    Waarom moet jij weer 2 cadeaus hebben voor je verjaardag? En daarbij: 't is eerst nog aan mij :p

    BeantwoordenVerwijderen