[en speciaal voor Loor... een muziekje dat niet uit zichzelf begint te spelen... :-) ]
Juij! Cool!Maar euh, 't speelt wel nie mooi vloeiend bij mij. Maar dat zal wel aan ons internet liggen. Hoop ik voor jou.
[en speciaal voor Loor... een muziekje dat niet uit zichzelf begint te spelen... :-) ]
BeantwoordenVerwijderenJuij! Cool!
BeantwoordenVerwijderenMaar euh, 't speelt wel nie mooi vloeiend bij mij. Maar dat zal wel aan ons internet liggen. Hoop ik voor jou.