dinsdag, januari 31, 2006

Only in Japan...

Hilarisch!!!!

Powered by Castpost

2 opmerkingen:

  1. hahahahaha
    'k Ben wel blij dat de metro's waar ik ooit al heb op gezeten toch iets minder druk waren.
    Stel je voor dat je daar zo helemaal middenin staat, en er bij de volgende halte al uit moet...
    Of dat je net een mooie taart of een super breekbare vaas of een mooie boekee bloemen hebt gekocht voor je vrouw... Ai ai

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I can't believe it, this jappanesses are awesome, jaja!

    BeantwoordenVerwijderen