dinsdag, januari 10, 2006

BBB

Inderdaad... ik, het toonbeeld van de onsportiviteit zelf, ben vorige week samen met I BBB gaan doen. En... 3 dagen later was ik nog stijf! PIJN! Pijn dat ik gehad heb! Ik wist niet dat het ZO erg met mij was gesteld. *zucht*
Dus: het goede voornemen voor 2006: een beetje spieren kweken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten