zondag, januari 29, 2006

Blond

Het is waar, de meeste 'domme-blondjes-moppen' zijn stom. Maar deze is echt super!

3 opmerkingen:

  1. pffff, en ik die dacht van eens goed te kunnen lachen... :-)
    Trouwens, had nog nooit gehoord dat je een liedje had bij je blog. Begint lik maar laat te spelen op mijn pc. En mss maar best ook, want ik zou 't direct beu zijn vrees ik... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik weet, ik ben het zelf eigenlijk al beu.. Ik denk dat ik het er bij na weer af ga smijten! In tussentijd: je kan het uitzetten é: gewoon op stop duwen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aaaa, ik had die stop-knop nog nie gezien. Maar nu dus wel. Aja

    BeantwoordenVerwijderen