zaterdag, december 24, 2005

Kerstavond!

Het is bijna zover! Straks gezellig kerstavond vieren met de mammie en de pappie, aperitieven, cadeautjes geven, een uitgebreid kerstmaal en ... chocoladetaart! :-D
Whoehoe feest!

Merry Christmas everybody (of op z'n Amerikaans: Merry Xmas to yall!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten