In Japan hebben ze een konijn dat gespecialiseerd is in dingen op zijn hoofd zetten. Allé ja, HADDEN ze zo een konijn.. 't beestje is onlangs blijkbaar gestorven.
Ihihi zo'n grappig keun Ik ga dat ook eens uittesten met de mijnen, tussen zijn astma-aanvallen door eens z'n pot met eten op z'n kop ofzo. Of je had aan de Sint gisteren een konijn moeten vragen, dan kon je 't zelf ook uittesten. En konden we samen een konijnencircus oprichten.
Between brackets: bedankt voor de groots opgezette en ultrageheime promotiecampagne voor Asfaltkonijn. Eindelijk is het raadsel opgelost en kunnen we onze klacht tegen onbekenden laten vallen.
Ihihi zo'n grappig keun
BeantwoordenVerwijderenIk ga dat ook eens uittesten met de mijnen, tussen zijn astma-aanvallen door eens z'n pot met eten op z'n kop ofzo.
Of je had aan de Sint gisteren een konijn moeten vragen, dan kon je 't zelf ook uittesten. En konden we samen een konijnencircus oprichten.
:-) Ewel ja, dat beest verdient wel een waardige opvolger é, misschien moet je de jouwen e keer beginnen trainen..
BeantwoordenVerwijderenIk heb helemaal niets gekregen van de Sint. *snif*
Dat kan nie gezond zijn voor dat beest .. ( Als diehard konijnenfanaat zie ik mij genoodzaakt preventief in te grijpen. )
BeantwoordenVerwijderenBetween brackets: bedankt voor de groots opgezette en ultrageheime promotiecampagne voor Asfaltkonijn. Eindelijk is het raadsel opgelost en kunnen we onze klacht tegen onbekenden laten vallen.
BeantwoordenVerwijderendierenbeul! :p
BeantwoordenVerwijderen@ Thijs: héla! wat zit jij hier die posts uit m'n jeugdjaren te lezen hé!
BeantwoordenVerwijderen