vrijdag, december 16, 2005

Rooyghem in Gent

Nu ja, veel rooyghem was er niet aanwezig, we waren met een select groepje van... jawel: vijf!

't was plezant.

Ik heb salsa gedanst. Ik heb gesalsadanst. En ik kan helemaal geen salsa dansen! Maar het grappigste van alles was toch wel, dat ik salsa heb gedanst in een jazz café. Ha!

Niet zo grappig was dat ik om 7u30 uit mijn nest moest voor de zeer interessante les Budgettering. Die bovendien nog eens niet doorging (hoewel ik daar dus wel schoon stond!) omdat die lector geen zin had om af te komen. Tsss!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten