zondag, februari 05, 2006

De laatste loodjes...



...wegen inderdaad het zwaarst. Nog 2 dagjes afzien..

Daarom, speciaal voor mezelf:

3 opmerkingen:

  1. Muchíssima suerte amiga mía!
    'k Ga nog heel goe duimen voor je. Vanmiddag ook mijn voorlaatste. Dan ook nog 2 dagen. Best wi, want 'k ben't beu.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes hé morgen met het laatste examen. Kzal es aan je denken, allé ja als k al wakker ben tenminste (in de veronderstelling dat je 's morgens examen hebt)
    Salaat!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doe maar goed uw best, ge gaat dat goed doen zeg ik !

    BeantwoordenVerwijderen