Dat heb je goed gestolen :pIk bezorg je een betere afbeelding zodra ik die heb. Want persoonlijk vind ik de kwaliteit nogal slecht :sgroensels!
Ja, je hebt gelijk, maar 't is beter dan niets é ;)
... zal er martini aanwezig zijn ? Of toch ten MINSTENS witte wijn... Of is 't zo'n 'beer-only' dingetjes ?
Kun je zonder niet fuiven dan?
"dingetje"!? DINGETJE!?!? 't Zal gaan zeker!? En ja, der is alleen bier. Denk ik toch. Koeoeoeoen? Is er nog iets anders of bier? ;P
@koenKunde gij zonder bier fuiven ? ;)
Er zal ook nog frisdrank zijn :p en ja ik kan zonder bier fuiven
Dat heb je goed gestolen :p
BeantwoordenVerwijderenIk bezorg je een betere afbeelding zodra ik die heb. Want persoonlijk vind ik de kwaliteit nogal slecht :s
groensels!
Ja, je hebt gelijk, maar 't is beter dan niets é ;)
BeantwoordenVerwijderen... zal er martini aanwezig zijn ? Of toch ten MINSTENS witte wijn... Of is 't zo'n 'beer-only' dingetjes ?
BeantwoordenVerwijderenKun je zonder niet fuiven dan?
BeantwoordenVerwijderen"dingetje"!? DINGETJE!?!?
BeantwoordenVerwijderen't Zal gaan zeker!?
En ja, der is alleen bier. Denk ik toch.
Koeoeoeoen? Is er nog iets anders of bier? ;P
@koen
BeantwoordenVerwijderenKunde gij zonder bier fuiven ? ;)
Er zal ook nog frisdrank zijn :p en ja ik kan zonder bier fuiven
BeantwoordenVerwijderen