donderdag, februari 23, 2006

Compos IV



VVK: €3
ADD: €5
drank: €1,30

7 opmerkingen:

  1. Dat heb je goed gestolen :p
    Ik bezorg je een betere afbeelding zodra ik die heb. Want persoonlijk vind ik de kwaliteit nogal slecht :s
    groensels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, je hebt gelijk, maar 't is beter dan niets é ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ... zal er martini aanwezig zijn ? Of toch ten MINSTENS witte wijn... Of is 't zo'n 'beer-only' dingetjes ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "dingetje"!? DINGETJE!?!?
    't Zal gaan zeker!?
    En ja, der is alleen bier. Denk ik toch.

    Koeoeoeoen? Is er nog iets anders of bier? ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @koen

    Kunde gij zonder bier fuiven ? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er zal ook nog frisdrank zijn :p en ja ik kan zonder bier fuiven

    BeantwoordenVerwijderen