Koen : de krokusjes komen naar ONS op vakantie vandaar de naam. Want moesten ze alleen maar op vakantie gaan tijdens de ... krokusvakantie Zouden we heel 't jaar krokusjes zien, behalve in de ... krokusvakantie... dus ... ze zijn te laat.
je kan een 'het' cursus volgen... duurt een paar jaren ;) Volgens mij ben je bezig met één... Maar je weet pas achteraf of dat 'het' nen goeien was of niet.;)
Wij hebben al meer dan een week krokusjes staan, en ook sneeuwklokjes. En doordat er nog sneeuwklokjes zijn, lag er gisteren ook weer sneeuw é, aja. Vanmorgen trouwens weeral. En ik heb geen vakantie :-(
@loor oei... Troost je, ... ik heb ook geen vakantie. Ik heb zelfs krokusjes noch sneeuwklokjes in de buurt om van te genieten :( Dus gij hebt 't daar gelijk toch nét iets beter ;))
Er zijn nog geen krokusjes omdat ze op vakantie zijn, je moet het woord wat beter ontleden ;)
BeantwoordenVerwijderenEn euhm moet k echt uitleggen waarom er sneeuw in jullie tuin lag?
Koen : de krokusjes komen naar ONS op vakantie vandaar de naam. Want moesten ze alleen maar op vakantie gaan tijdens de ... krokusvakantie Zouden we heel 't jaar krokusjes zien, behalve in de ... krokusvakantie... dus ... ze zijn te laat.
BeantwoordenVerwijderenals ze dan ineens wel komen, krijgen we dan nog een week vakantie?
BeantwoordenVerwijderenAls je 'het' goed doet heb je plots altijd vakantie ;)
BeantwoordenVerwijderenkvrees da ik 'het' heel erg verkeerd doe dan :( kan iemand me misschien helpen om 'het' beter te leren?
BeantwoordenVerwijderenje kan een 'het' cursus volgen... duurt een paar jaren ;) Volgens mij ben je bezig met één... Maar je weet pas achteraf of dat 'het' nen goeien was of niet.;)
BeantwoordenVerwijderenWij hebben al meer dan een week krokusjes staan, en ook sneeuwklokjes. En doordat er nog sneeuwklokjes zijn, lag er gisteren ook weer sneeuw é, aja. Vanmorgen trouwens weeral.
BeantwoordenVerwijderenEn ik heb geen vakantie :-(
@loor oei... Troost je, ... ik heb ook geen vakantie. Ik heb zelfs krokusjes noch sneeuwklokjes in de buurt om van te genieten :( Dus gij hebt 't daar gelijk toch nét iets beter ;))
BeantwoordenVerwijderen... En nu maar hopen dat de paasbloemen wat gewilliger zullen zijn ... .
BeantwoordenVerwijderenSterkte!
witte nouga is beter dan de gekleurde ... ween ween.
BeantwoordenVerwijderenGekleurde nouga!?! Volgens mij bestaat dat niet eens! Moest ik jou zijn, ik zou me serieus beginnen zorgen maken over wat ik nu precies gegeten heb..
BeantwoordenVerwijderen