Volgens mij zijn dat gewoon verbeteringen aan't programma die je niet kan zien als je geen computernerd bent die alle interne features kan bekijken, hihi.
'k Moet wel zeggen, bij mij loopt het soms eens vast, en dat had ik niet met de vroegere versies :-( Dus dat ze maar rap een update maken van hun 1.5 zodat da nie meer gebeurt.
Volgens mij zijn dat gewoon verbeteringen aan't programma die je niet kan zien als je geen computernerd bent die alle interne features kan bekijken, hihi.
BeantwoordenVerwijderen'k Moet wel zeggen, bij mij loopt het soms eens vast, en dat had ik niet met de vroegere versies :-(
Dus dat ze maar rap een update maken van hun 1.5 zodat da nie meer gebeurt.
Ik heb intussen ook al mogen ondervinden dat het vastloopt.. Ik wil de vorige versie terug!! *héhé*
BeantwoordenVerwijderen