Ik had mij net als vorig jaar ingeschreven en ik was vastbesloten om dit jaar een prijs te winnen.. Helaas! Ook deze keer bleek dat ik beter af en toe eens een gazet zou lezen..
Alhoewel ik zelfs dan niet bij de 'eersten' zou horen waarschijnlijk.
Wat ik wel wist? Dat Greet Op De Beeck samen is met Patrick Dewael, dat er 6 miljoen zwijns zijn in Vlaanderen, dat Alonso wereldkampioen was vorig jaar, dat de bondgenoot van Castro in Venezuela Chavez heet, dat de Belgische finalist in de koningin Elisabeth wedstrijd Yossif Ivanov was ..
Wat ik niet wist? de hoeveelste paus 'paus Benidictus XVI' is, .. euhm... Ik ben de vragen die ik niet wist voor het gemak even vergeten..
Anyway.. nog een klein puntje van kritiek op de organisatie.. Toen 1 van mijn vriendinnekes (als eerste!) wilde afgeven moest ze 'nog eventjes wachten' want - zo stond inderdaad in de kleine lettertjes - afgeven mocht pas vanaf 21u15. Toen het examen uiteindelijk mocht ingegeven worden,
stond de trap natuurlijk al vol en ging de eer van het 'eerst afgeven' C aan de neus voorbij.En niet alleen de eer, zo bleek na de film, want 'de persoon die eerst had afgegeven' (poeh!) kreeg een prijs. Een dagje karten!
Nee, ik weet écht niet hoe het komt, maar ik gun het dat meisje toch niet echt... (met Kalimero-stemmetje: het is niet éérlijk!!!)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten