Ik heb dat trucje maandagavond al in de Laatste Show gezien...Dus je hebt me niets kunnen bijleren :p:p
Pffft! Dat is dan voor mensen zonder tv zoals ik!
het truukje is al 1.5 jaar bekend ;) en I can do it!:)
't Is al goed, ik heb het begrepen! Als je me nu wilt excuseren, ik ga terug in mijn grot onder de grond kruipen..
:o ... jij hebt nen grot! Ik dacht dat je ook een ufo had ? :)
Ik heb dat trucje maandagavond al in de Laatste Show gezien...
BeantwoordenVerwijderenDus je hebt me niets kunnen bijleren :p:p
Pffft! Dat is dan voor mensen zonder tv zoals ik!
BeantwoordenVerwijderenhet truukje is al 1.5 jaar bekend ;) en I can do it!:)
BeantwoordenVerwijderen't Is al goed, ik heb het begrepen! Als je me nu wilt excuseren, ik ga terug in mijn grot onder de grond kruipen..
BeantwoordenVerwijderen:o ... jij hebt nen grot! Ik dacht dat je ook een ufo had ? :)
BeantwoordenVerwijderen