dinsdag, maart 07, 2006

Miljaardeduust!

Na verschillende uren ploeteren is dit het resultaat:
opnieuw 2 spyware toestanden en 30 'infected files'. .

Ik heb nu blijkbaar wel de 'apparatuur' om die smeerlapkes op te sporen,.. maar blijkbaar niet de middelen om ze voor eens en voor altijd naar de verdoemenis te sturen.
Ze kweken als konijnen die virussen!

Ik geef het op voor vandaag..

2 opmerkingen:

  1. Niet alles wat die tooltjes vinden op je harde schijf hoeft zowiezo schadelijk te zijn voor je systeem ... . (Begin daar niet op te flippen, is echt niet nodig.)

    Tip:
    Gebruik slechts 1 virusscanner. (Die je up to date moet houden.)
    Gebruik slechts 1 tooltje om spyware te bestrijden. (Dat je ook up to date moet houden.)

    Dus (bijvoorbeeld) geen 3 verschillende virusscanners etc. "naast mekaar" installeren want dan gaat het vandaag of morgen zowiezo wel mis. (En dan maakt het niet meer uit of je nu "the cutest" bent of niet.)

    ;-)

    Slaap ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ deejz@y: bij deze heb ik er al 1 iets weer afgesmeten :)


    Oh oh! Spam! Whoehoe! Dat was lang geleden :D

    BeantwoordenVerwijderen