GEROEZEMOES
IK LEES
IK LUISTER
TWITTER
FACEBOOK
FLICKR
LINKED IN
INSTAGRAM
maandag, maart 06, 2006
WC-hokje..
Een opebaar toilet in spiegelglas. Van binnenuit kan je dus nog alles zien wat op straat gebeurt. Van buiten naar binnen kijken zou dan weer niet lukken...
Ik zou me toch niet echt op m'n gemak voelen ..
1 opmerking:
Deejz@y!
6 maart 2006 om 22:15
Onbekend = onbemind!
Go for it!
;-)
Beantwoorden
Verwijderen
Reacties
Beantwoorden
Reactie toevoegen
Meer laden...
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Onbekend = onbemind!
BeantwoordenVerwijderenGo for it!
;-)