maandag, maart 06, 2006

WC-hokje..

Een opebaar toilet in spiegelglas. Van binnenuit kan je dus nog alles zien wat op straat gebeurt. Van buiten naar binnen kijken zou dan weer niet lukken...

Ik zou me toch niet echt op m'n gemak voelen ..

1 opmerking: