
Na de fantastische Compos IV fuif en de erop volgende dagen van oververmoeidheid, concentratiestoornissen en migraine-aanvallen, nu tijd voor... vakantie!!!
DAT HAD JE GEDACHT!
Ook dit jaar wordt de paasvakantie een stressvakantie.
Met deze keer onder andere "help-ik-vind-geen-informatie-over-successierechten-stress", "help-ik-moet-beginnen-blokken-stress" en "ik-zie-het-allemaal-niet-meer-zitten-stress".
Ahum, zó druk heb je het blijkbaar ook niet...
BeantwoordenVerwijderenOei oei, zoveel stress :)
BeantwoordenVerwijderenKzou zeggen, laat het niet aan uw hart komen en blok maar goe! Nog een beetje werken en tis weer zomervakantie ;)
grtz,
Ik zal wat stress van je overnemen anders, dan heb ik toch iets te doen ...
BeantwoordenVerwijderenDank u dank u, zeer vriendelijk van jou! Misschien kan je ook een beetje blokken voor mij? Ik zal je morgen anders een cursus bezorgen. Vennootschapsbelastingen goed?
BeantwoordenVerwijderen3 porties stress komen eraan..
BeantwoordenVerwijderenHad mevrouw nog iets gewenst? :-p