woensdag, april 05, 2006

Paasvakantie


Na de fantastische Compos IV fuif en de erop volgende dagen van oververmoeidheid, concentratiestoornissen en migraine-aanvallen, nu tijd voor... vakantie!!!

DAT HAD JE GEDACHT!

Ook dit jaar wordt de paasvakantie een stressvakantie.
Met deze keer onder andere "help-ik-vind-geen-informatie-over-successierechten-stress", "help-ik-moet-beginnen-blokken-stress" en "ik-zie-het-allemaal-niet-meer-zitten-stress".

5 opmerkingen:

  1. Ahum, zó druk heb je het blijkbaar ook niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei oei, zoveel stress :)

    Kzou zeggen, laat het niet aan uw hart komen en blok maar goe! Nog een beetje werken en tis weer zomervakantie ;)

    grtz,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal wat stress van je overnemen anders, dan heb ik toch iets te doen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank u dank u, zeer vriendelijk van jou! Misschien kan je ook een beetje blokken voor mij? Ik zal je morgen anders een cursus bezorgen. Vennootschapsbelastingen goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 3 porties stress komen eraan..
    Had mevrouw nog iets gewenst? :-p

    BeantwoordenVerwijderen