Na een slapeloze nacht (ik heb alle cijfertjes op mijn klokradio zien passeren) ben ik een uur geleden opgestaan.Eerste vaststelling: de vogeltjes fluiten! Hier in Gent! Ik hoor hier anders nooit vogeltjes!
Tweede vaststelling: Ik ben nog nooit zo wakker geweest zo kort nadat ik ben opgestaan. En dat zonder geslapen te hebben!
Derde vaststelling: Om 6u45 is de bakker hier nog niet open! Wel staat de brandweer er voor de deur.. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat die stonden te wachten tot het (om 7u?) zou open gaan.
Vierde vaststelling: Als men zo vroeg naar de bakker gaat, komt men wel eens zatte / waggelende / misselijke /lijkbleek-uitziende mensen tegen die van de Overpoort komen.
Vijfde vaststelling: Ik heb opmerkelijk veel honger zo vroeg op de dag!
Ik denk dat ik misschien stiekem toch een ochtendmens ben.
*update: 7h15 : Zou de bakker al open zijn intussen?
*update: Volgens de bakkermevrouw stond de brandweer voor de deur omdat de kotstudent die boven de bakkerij woont, de kraan had laten openstaan ("beetje te zwaar weggeweest, je kent dat wel é") en het water langs de ramen naar buiten liep. Moehaha! De huisbaas zal lachen verzekers!
Het water liep langs de ramen naar buiten?? Amai dan moet die wel heel zwaar weggeweest zijn ... (en z'n deur met siliconen toegespoten ebben enzo)
BeantwoordenVerwijderenEn ist ie verdronken? :p
Dat interesseerde me zo niet eigenlijk.. ik was helemaal beneveld door de geur van verse boterkoeken. Jammie..
BeantwoordenVerwijderen