zondag, april 16, 2006

Foto van de week

4 opmerkingen:

  1. Echt praktisch lijkt me dat toch niet als je jezelf in stukken kan scheuren ... :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Af en toe zou een mens wel eens een vent aan stukken willen scheuren ..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Euhm.. klein detail.. *IK BEN GEEN VENT!*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ tsonnetjeinhuis: als je dat al agressief vindt ...

    @ E: allé gij?! :p :p hihi

    BeantwoordenVerwijderen