Echt praktisch lijkt me dat toch niet als je jezelf in stukken kan scheuren ... :p
Af en toe zou een mens wel eens een vent aan stukken willen scheuren ..
Euhm.. klein detail.. *IK BEN GEEN VENT!*
@ tsonnetjeinhuis: als je dat al agressief vindt ...@ E: allé gij?! :p :p hihi
Echt praktisch lijkt me dat toch niet als je jezelf in stukken kan scheuren ... :p
BeantwoordenVerwijderenAf en toe zou een mens wel eens een vent aan stukken willen scheuren ..
BeantwoordenVerwijderenEuhm.. klein detail.. *IK BEN GEEN VENT!*
BeantwoordenVerwijderen@ tsonnetjeinhuis: als je dat al agressief vindt ...
BeantwoordenVerwijderen@ E: allé gij?! :p :p hihi