zondag, januari 05, 2014

Week 1

Het oude jaar werd afgesloten met vrienden en vuurwerk.



En met een spelletje Time's Up. Voor diegenen die dit spel niet kennen: een aanrader!



Het nieuwe jaar werd ingezet met een aperitiefje, met koffie en pralinetjes en taart, maar ook met champagne en oesters.



De eerste (halve) werkdag werd afgesloten met een etentje met de collega's in de Huzaar. (Mmm!) Om de dag nadien meteen weer over te kunnen gaan naar de orde van de dag.

In het eerste weekend van het nieuwe jaar, trakteerden we onszelf op een donut (voor mij) en een eclair (voor het lief).



Eten en drinken, het was in 2013 al een constante en we zijn van plan de trend in 2014 door te trekken! En ook de feestjes mogen blijven komen.

Dit weekend vierden we al dat dit kleine dametje drie jaar werd!! Hiep hiep hiep! Hoera!


1 opmerking:

  1. Eten en drinken. Ik kan mij daar in vinden. ;)

    Alvast een fijn 2014 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen