maandag, januari 27, 2014

Mottigheid troef :: 3/52

Keelpijn, hoofdpijn, hoesten, snotteren, rochelen, migraine.. het was er allemaal bij vorige week en ik heb zo de indruk dat het voor volgende week nog een beetje meer van hetzelfde zal zijn.

Ik sleepte me naar 't werk en 's avonds weer terug naar huis, ik deed op zaterdag nog een effort voor de was en de plas én ik vierde nog de verjaardag van de schoonpapa met een uitgebreid dinner (waarvan ik jammergenoeg de helft van heb doorgeschoven naar het Lief), maar zondag was het ineens over en uit.

Koffie met geschuimde melk en warme melk met honing to the rescue. En toch eens langs meneer doktoor.

2 opmerkingen:

  1. Pfff.. been there, done that, in mijn kerstverlof. Voor een planner zoals ik kwam dit uiterst ongelegen.

    Hopelijk ondertussen al aan de beterhand? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Intussen al veel beter, gelukkig! Ik zit helaas wel met een hoestje dat hardnekkig blijft hangen.

      Verwijderen