dinsdag, januari 21, 2014

Week 3

We zijn drie weken ver en dat begint hier alweer te slabakken.. Niemand die daar nog verbaasd over is.

Vorige week vonden we voor het eerst sinds lange tijd terug elke dag twee eitjes in het kippenhok. In mijn hoofd betekent dat dat de dagen weer langer worden (wat ook écht zo is, hoera!) én dat het dus bijna lente is. Lente, ja. Laat mij gerust, in mijn hoofd is alles altijd een beetje mooier.



Verder ging ik ook nog werken, bracht ik een bezoekje aan de tandarts, aten we kerremelkpetatjes (snelrecept: schil en kook patatjes, stamp ze, giet er karnemelk over, roer, kruid en eet op), deed ik mezelf een grote doos Ferrero Rocher cadeau (verslaving #732), verging ik van de rug/nek/hoofdpijn en sloot ik een ongelofelijke rotdag toch af met glimlach dankzij een stralend winterzonnetje.



Het weekend zat bol van de nieuwjaars- en verjaardagsfeestjes, waar ik alweer geen foto's hebben genomen. Geen beeldmateriaal dus van lachende gezichtjes, noch van enthousiast cadeautjes openen. Ook niet van de vele hapjes en gerechtjes en dessertjes die ik binnenspeelde.

Bij deze, mijn goede voornemen voor volgende week: meer foto's nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten