zondag, januari 12, 2014

Week 2


Ik viste deze week mijn goede voornemen van 2013 weer op en trok voor de eerste keer dit jaar naar de sportzaal. Ik heb gezucht en gepuft, zoals elke keer, maar ging na afloop blij met mezelf naar huis.

Ook zoals vorig jaar, nam ik mezelf voor vééééél boeken te lezen. Omdat dat nu eenmaal leuk is. In 2014 wordt de uitdaging 25 boeken uitlezen. Welke boeken dat worden en of ik het volhou kunt u hier en hier volgen.

Over de middag een half uurtje vertoeven in een andere wereld. Top!



En terwijl het lief de hoofdpijn van zich af slaapt, de laatste bladzijden van een "echt" boek verslinden.



Ik proefde deze week chocoladehavermoutkoekjes, gebakken door mijn broertje. Goedgekeurd én smaakt naar meer. Hint hint!



Voor het eerst sinds eeuwen gingen we ook nog eens op date, het broertje en ik. En uiteraard kwam daar ook weer eten en drinken aan te pas!



En ook zaterdag en zondag werden de maagjes goed gevuld. "Nieuwjaren" (dat doen we nog elk weekend tot halverwege februari), uiteraard met hapjes, fonduetjes en lekkere wijntjes. Babyborrelen als ontbijt, mét boterkoeken in alle mogelijke vormen en smaken en de allerbeste chocolaatjes als dessert.

Bovendien was er een WK veldrijden op zondag, dus hoewel het eigenlijk ideaal wandelweer was, werd de zondagnamiddag (door Het Lief) voor de tv doorgebracht.

Ikzelf had het te druk met de kippetjes bespieden die nog eens vrij in de tuin mochten rondlopen. Om dan uiteraard aan de achterdeur te komen staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten