Het (bijna) voorbije jaar was een jaar dat kabbelde. Zonder grote uitschieters of memorable gebeurtenissen.
Er waren feestjes, dinertjes en lunchdates. Er waren uitstapjes en logeerpartijtjes, een retourtje Côte d'Azur en boottochtjes in Saint Tropez, pakketjes uit Slovenië, mijn persoonlijke zonnebloemkwekerij, de ontdekking van antiwallencreme, nieuwe chickies en op de valreep nog een lang aangekondigde benoeming op het werk. Mijn metekind maakte haar eerste selfie (so proud!) en zoals in elk goed verhaal, kwam het allerbeste op 't eind. Op 16 december 2013 kreeg het coolste metekind ter wereld een broertje.
Daan werd geboren met pikzwart haar en héél veel haast, gezellig thuis in de living. Can it get any better?
Uiteraard was 2013 niet enkel rozengeur, manenschijn, feestjes en koekjes met chocolade. Er waren ook teleurstellingen en dipjes en boosheid, die horen er nu eenmaal bij. De mooie momenten zouden lang zo mooi niet zijn, moesten de mindere momentjes je niet af en toe met je voetjes op de grond brengen. We kunnen alleen maar hopen dat ook voor 2014 de leuke momentjes, de mindere weer op de achtergrond duwen.
So.. out with the old, in with the new! Alleen Het Lief mag blijven. And a few of you.
2013 in een notendop! Leuk samengevat!
BeantwoordenVerwijderen