donderdag, juni 29, 2006

De ochtendstond heeft goud in de mond!

Echt! Vandaag weer bijzonder vroeg opgestaan - om 9u al (hey, het is vakantie éh!) - en 'k moet zeggen: dat viel goed mee.

't Zonnetje schijnt, de vogeltjes fluiten, stubru staat op en ik ben zo actief als een konijn op speed. Naja, ok, misschien is dat een beetje overdreven, maar ik ben toch actiever dan ik de laatste maand al ben geweest.

Heb ik al gedaan in het kleine uurtje dat ik wakker ben:
  • mijn vis leren zwemmen (lees: ik heb hem gewassen, die kwijlvlekken moesten er echt eens af!)
  • een cactus gereanimeerd (lees: hetgeen nog van het cactusje overschiet een beetje water gegeven, voor het eerst in maanden.. hopelijk komt het er nog door, straks nog wat meer te drinken geven)
  • mijn afwas gedaan
  • m'n kast leeggehaald en m'n kleren zo kreukbestendig-mogelijk in mijn rugzak gepropt
En nu ga ik er weer tegenaan. Ik ben goe bezig, ikke!

3 opmerkingen:

  1. Kheb t altijd al geweten van dat konijn ;)
    :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hebt ge nu echt uwen vis gewassen?
    En ik wou zo graag die kwijlplekken erop zien :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Zal wel zijn dat ik hem echt gewassen heb! Hij ligt momenteel te drogen op de vensterbank..

    BeantwoordenVerwijderen