dinsdag, juni 27, 2006

To be or not to be.. a loser.




(via)

4 opmerkingen:

  1. is da nu een goeie of een slechte score?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat hangt ervan af of je een loser wil zijn of niet éh.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owkeeeeeeeej... veronderstel da je geen loser wil zijn... was jouw score dan goe of nie :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan was het een goeie score jawel :D

    BeantwoordenVerwijderen