woensdag, juni 28, 2006

Feest

Er is een feestje in de straat! Eigenlijk niet echt in mijn straat, maar wel in het aanhangsel ervan :p

Hoe ik dat weet? Het boeltje is afgezet, er staat een party tent, er zitten al sinds deze middag hippies met hond en gitaar op de stoep en sinds een uurtje spelen ze er ook muziek die je drie blokken verder nog kan horen.

Summer in the city zoals ze zeggen. En ik zeg het ook. Feestjes op straat rulen! Misschien moet ik een compagnon zoeken om eens te gaan kijken..

Kandidaten?

2 opmerkingen:

  1. als ik iet voorstel wilde toch nie :p neh :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ge dat nu is op tijd had laten weten hé :sop:

    BeantwoordenVerwijderen