zondag, juni 25, 2006

Boodschap aan mama

De zondagmorgen om 10 uur gezellig samen ontbijten is geen goed idee!

Laten we dat dus verplaatsen naar de zaterdagochtend. Of laten we in het vervolg gewoon gezellig samen lunchen..

3 opmerkingen:

  1. Nu maar hopen dat mama-lief je blog leest :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als de mama dit leest: samen ontbijten om 10 uur is een zeer goed idee :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Peter: Jup! Gij krijgt definetely graag slagen!

    BeantwoordenVerwijderen