De examens zijn achter de rug, ik ben er vanaf. Voorlopig.
Het allerlaatste examen, mondeling, viel uiteindelijk wel mee. De lector zat op zijn gemak te luisteren, hij is niet in het rond beginnen wandelen of zijn horloge beginnen oppoetsen. Neen, hij keek je aan en hij luisterde. Je kan dat misschien doodnormaal vinden, maar dat is het dus zeer zeker niet.
En voor zenuwpezen zoals ik maakt een vriendelijke, menselijke lector al de helft van de punten uit.
Vanmiddag mijn kot van de grootste rommel en vuilnis ontdaan en dan zo vlug mogelijk naar huis getrokken..
Hier ben ik dan mammie en pappie, jullie hebben me vijf weken (of waren het er nu zes?)moeten missen, maar ik ben er weer.. Verwen me!
En met wie moet ik nu 's nachts babbelen?
BeantwoordenVerwijderenMisschien moet je nu (net als ik) eens proberen om 's nachts te slapen?
BeantwoordenVerwijderenJe zou misschien wel eens gelijk kunnen hebben ...
BeantwoordenVerwijderenIk zal het eens uittesten of dat werkt, zodat ik tegen vrijdag zonder problemen ga kunnen opstaan ...
Ik zou zeggen slaap wel, maar aangezien je nu al ligt te soezen eeft dat niet zoveel nut meer denk ik, maar toch: slaap ze zacht!
Salaat
Mja, eigenlijk dezelfde vraag als Koen :)
BeantwoordenVerwijderenWie gaat er nu voor m'n nachtelijk entertainment zorgen ?
Ge zijt nog maar enen nacht weg en ik verveel me nu al :p
@ Peter: Bah, nog 1 dagje en je mag naar je geschreeuw gaan luisteren.
BeantwoordenVerwijderenEn daarna moet je interimkantoren gaan doen. ;) En dan 's nachts slapen da je fris en monster bent om te gaan werken en zo.
@ Koen: Waarom tegen vrijdag? Wanneer vertrekken jullie nu eigenlijk precies naar Compostela?
@ vrijdag = zoodag = vroeger opstaan dan anders ;) of ben je dat al vergeten?
BeantwoordenVerwijderenNeenk, nie vergeten, maar zo vroeg gaan we toch nie opstaan toch?
BeantwoordenVerwijderenDat nu ook niet, maar tegenwoordig is alles voor 11u nog vroeg voor me :p Het nachtritme zit er nog in é ;)
BeantwoordenVerwijderen