maandag, juli 03, 2006

Working Girl

Vandaag de eerste werkdag in 't fabriek achter de rug. Ik heb dat goed gedaan, al zeg ik het zelf.
Ik heb deze week de late ploeg, dus om 14u beginnen en om 22u naar huis. Juij!
Ik heb liever de laten dan de vroegen ik, vroeg opstaan is niets voor mij!

Anyways, ik kom tegenwoordig dus helemaal moe en uitgeput en ook wel hongerig en dorstig thuis, dus ik zal wat minder op tinternet aanwezig zijn waarschijnlijk.

Mis mij niet te veel, geniet van jullie vakantie, van de zon en het schoon weer. Val niet van jullie sussen van de hitte.. En tot later!

3 opmerkingen:

  1. Nog minder op tinternet? :(

    *snif*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig staan ik ook met de late, dan heb'k meer kans om u online tegen te komen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Djeezes, kindjes, het is mooi weer buiten, de vogelkes fluiten en er zijn veel ijskarren. Wat moet een mens dan in godsnaam op tinternet zitten doen? Er is zoveel leuks te doen buiten!

    PS: voor iemand mij terugpakt: ik moet werken op de computer, dus ik moet verplicht binnen zitten, dus dan zet ik af en toe eens tinternet aan. Maar straks ga ik buiten. Hoera!

    BeantwoordenVerwijderen