zondag, juli 09, 2006

Forza Azzuri!

En Zidane.., schaam op jou!

Ik snap het niet hoor. Hij speelt de laatste match zijn carrière, nog 15 minuten voordat hij wereldkampioen kan worden, hij was een held. En dan gooit hij alles weg.

Schame on you en al. Van een profvoetballer verwacht ik toch beter. Van held, naar anti-held.

En voor de rest: Viva Italia!

4 opmerkingen:

  1. Wsl heeft die italiaan m wel verteld hoe zn zidou's moeder aids kreeg van de hond van de buren, nadat zn zus met jo valley had gepoept of zo... Je zou voor minder door het lint gaan. Wat ie deed is fout, maar ik denk wel dat ie het nie zomaar gedaan heeft voor de lol...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als profvoetballer moet je daarboven staan. 't Zal wel nie de eerste keer zijn dat ie lelijke dinges naar z'n kop geslingerd kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ne profvoetballer is ook maar ne mens hé

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "Shame on you" of "schaam op jou", Snoes ... . Daartussen zit echt niks ... .

    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen