Dus rustte ik. Dronk ik een halve fles hoestsiroop. Sprayde spul in m'n neus. Sliep een beetje. Probeerde een boekje te lezen (concentratievermogen null). En verveelde me steendood.
Drie dagen rust, zei meneer doktoor. Dus op dag vier trok ik
Soms blijkt een weekend zonder grote plannen ineens de hemel op aarde te zijn. Zo vulde ik een leeg weekend met uitslapen, koffietjes drinken, kleertjes shoppen, pannekoeken eten en kippetje observeren. Ik genoot van een zondagochtendaperitiefje met het lief, van het zonnetje, het eerste bloeiende bloemetje en een onverwacht bezoekje van m'n metekindje.
Soms kan dat echt eens zalig zijn, hé! Probleem is dat ik mijn weekend veel te vaak vol met plannen steek (vraag maar aan de hubby, hij zal dat maar al te graag bevestigen). Misschien het weekend van de 15de, heel misschien,... ;)
BeantwoordenVerwijderenZe komen bij ons ook niet vaak voor hoor, daarom ook dat ik er altijd dubbel en dik van geniet! ;)
Verwijderen