Omdat we op een avond midden in de week hadden afgesproken, kozen we voor een bistro die zo'n beetje tussen onze woonplaatsen in ligt, in dit geval "de" Queens in Oostkamp.
Eerste verrassing van de avond: de zaak zat afgeladen vol! Iets waar ik mij op een donderdagavond in Oostkamp niet aan had verwacht. Gelukkig hadden we wél gereserveerd.
Het was voor ons allen niet de eerste keer dat we hier kwamen, dus we hadden al een goed beeld van de kaart. Toch heeft het een eindje geduurd voor dat we een keuze hadden gemaakt.. de Penne Florentine is zóó lekker, maar ook de scampi's in currysaus en de steak champignons zijn absoluut aanraders!
Uiteindelijk zijn we allemaal gezwicht voor een slaatje. Omdat die hier gigantisch zijn. Wees maar gerust dat je hier na het eten van een slaatje niet met honger van tafel gaat.
Ik (en twee van mijn tafelgenootjes) kozen voor de Salade Queen Mary met gebakken scampi in pesto, spek en appeltjes (€ 21,50) en het buitenbeentje koos voor de Salade Marie-Antoinette met een geitenkaasje en spek (€ 20,50). Toegegeven, de prijs lijkt niet min, maar ik kan je verzekeren dat je je achteraf absoluut niet bekocht voelt.
We sloten af met een cappuccino voor mij (ik geeft het toe, ik ben verslaafd) en een verwen
En ja, er is ook effectief vergaderd geweest. Het eet-schema voor het weekend ligt vast en de nodige maatregelen zijn getroffen zodat we zeker niet zonder drank vallen. We kunnen morgen dus met een gerust hart vertrekken.
Het enige minpuntje, wat dit niet de ideale vergaderplaats maakt, is het feit dat de muziek na een bepaald uur (21u? 21u30?) een serieus tandje hoger wordt gedraaid, wat het praten toch wel moeilijk maakt.
Queens Pub-Bistro
Kortrijksestraat 99
8020 Oostkamp
T: 0495 52 29 91
T: 0495 50 11 61
Geen opmerkingen:
Een reactie posten