't Is in de sjakosj. M'n stagegesprek zaterdag is bijzonder goed verlopen en als het van J. afhangt mag ik daar in februari beginnen.
Nu nog toestemming krijgen van mijn stagebegeleidster. Donderdag moet ik bij haar langs gaan voor een 'verkennend gesprek'.
Benieuwd wat dat zal geven.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten