Tot het besef gekomen dat mijn mysterieuse buikpijnen, die intussen niet alleen meer komen opzetten na het eten, maar zowat constant (lichtjes) aanwezig zijn, geen 'buikpijnen' zijn, maar eerder 'maagpijnen'.
Mogelijk een gevolg van jarenlang Brufen slikken.
Misschien moet ik toch eens langs een dokter gaan..
** listening to Perfect Storm by Sweet Coffee from the album Perfect Storm **
Geen opmerkingen:
Een reactie posten