Zaterdag was het opening van "de bar" en ook wel van het nieuwe werkjaar zo.
Het is een leuk feestje geworden, het was eigenlijk wel lang geleden dat ik me nog eens zo goe geamuseerd heb in de bar.
Minpuntje was misschien dat de politie is binnengestuikt. (Alhoewel.. minpuntje.. 't was nog wel een schoon agentje..)
Ik was cameravrouw van dienst, meer filmpjes zijn te bewonderen bij Koen. Fotootjes hierzo. Zonder censuur!!
Het filmpje met de flik:
en ik maar zoeken naar foto's van die schone agente? Waren ze misschien undercover?:)
BeantwoordenVerwijderenHet was een mannelijke agent en hij komt inderdaad niet op de foto's voor.
BeantwoordenVerwijderenEr moet wel een filmpje zijn waar hij eventjes in te zien is :D
'k Heb het erbij gezet si ;)
BeantwoordenVerwijderen