GEROEZEMOES
IK LEES
IK LUISTER
TWITTER
FACEBOOK
FLICKR
LINKED IN
INSTAGRAM
zondag, oktober 08, 2006
Ik begrijp mezelf niet meer.
2 opmerkingen:
Anoniem
9 oktober 2006 om 18:37
whehe das e goeien
Beantwoorden
Verwijderen
Reacties
Beantwoorden
E
9 oktober 2006 om 23:26
nee in 't duits.
grapjurk
Beantwoorden
Verwijderen
Reacties
Beantwoorden
Reactie toevoegen
Meer laden...
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
whehe das e goeien
BeantwoordenVerwijderennee in 't duits.
BeantwoordenVerwijderengrapjurk