dinsdag, oktober 24, 2006

Life in the city :: booooring

Dinsdagochtend, ik kijk voor de derde keer op mijn wekkerradio. 6u00. Ik kan het bijna niet geloven. 6u!
Een hele week al raak ik met moeite om 8u uit mijn bedje, ik heb wallen onder m'n ogen en ik loop lastig van moeheid, maar vandaag, de enige dag in de week dat ik kan uitslapen, ben ik om 6u wakker!

Na veel zuchten en tevergeefse pogingen om verder te slapen, ben ik uiteindelijk opgestaan. Radio aan, koffietje gemaakt, op m'n gemak gekeken hoe het langzaam licht werd buiten.

En nu voor de tweede keer naar het secretariaat voor m'n stagecontract, de laatste lichting schoolboeken gaan halen en eens in de veldstraat gaan kijken voor een jas. Ik heb zin in een regenmanteltje.

Vanmiddag opzoekings- en vertalingswerken doen voor Frans, nog wat aankoopfacturen boeken en eens kijken waar we gebleven zijn in de fiscale procedure.. Het wordt weer een fascinerende dag.

** listening to My Yard by Jamie Cullum from the album Catching tales **

 

Technorati tags: , ,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten