Schrijf het al maar in je agenda en nodig je vriendjes uit.
Je bent er ook vroeg mee. Ik had nog getwijfeld om te gaan, maar intussen heb ik al andere plannen, en het schijnt dat het tien (10!!!) euro is voor een kaart zo.. :sDaarbij, zo ver! Daar geraak ik niet met mijn fietske ze!
Je bent er ook vroeg mee. Ik had nog getwijfeld om te gaan, maar intussen heb ik al andere plannen, en het schijnt dat het tien (10!!!) euro is voor een kaart zo.. :s
BeantwoordenVerwijderenDaarbij, zo ver! Daar geraak ik niet met mijn fietske ze!