Sinds een paar daagjes zijn er in de Zoo van Antwerpen drie nieuwe olifanten. 2 grote en een baby'tje van ongeveer 1 jaar oud.'t Is eigenlijk al veel te lang geleden dat ik nog een keer in de dierentuin ben geweest. Ik kan me eigenlijk zelfs niets meer herinneren van m'n laatste bezoekje.
Misschien wordt het wel eens tijd om terug te gaan. Dan kan ik direct dat kleine olifantje eens gaan bewonderen!
Iemand die zin heeft om mee te gaan? Na de examens? Gelieve vooraf in te schrijven bij ondergetekende. (kwestie dat ik weet hoeveel bussen/treinen ik moet inleggen)
(met dank aan P. voor research)
Ik schrijf me in, maar alleen op de voorwaarde dat we ook naar de giraffen en de pinguïns gaan...en ook op de voorwaarde dat de datum past natuurlijk ...
BeantwoordenVerwijderensalaat
x
Ik wil heeel grag mee. Dus schrijf me maar in.
BeantwoordenVerwijderen