zondag, mei 28, 2006


15 opmerkingen:

  1. Ik nog 25. Hihi. Raar, maar 'k vind het eigenlijk nie veel. Alsof ik overmorgen ga wakker worden en het gedaan gaat zijn.
    En dan ga ik nu wat verder psychologie en sociologie van de jeugd blokken. Want ik zit al van de eerste dag achter op m'n schema. Hehehe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je had beter een rapper beest gekozen dan een slak. Want dien gaat nie rap genoeg vooruit...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blokken en examens gaan ook niet rap vooruit anders...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. inderdaad.. 'k vond da nog wel een toepasselijk beest ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie missen totaal mijn punt. Met een rapper beest ging dat vlugger voorbij zijn al die zever...maja laat maar, mijn humor trekt blijkbaar op de ballen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee hoor, ik had het wel door dat je dat bedoelde, maar een ander beest zou daar jammer genoeg niks aan veranderd hebben.

    Ik heb pralientjes gekregen van mijn chéri (een hele doos van mijn lievelingspralinen), één voor elke dag dat ik nog examen heb. Wiiii. En njam.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 't Zijn altijd dezelfde die chance hebben.. :'(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @ E: Moeste gij pralientjes krijgen dan zou je zeker meer dan enen per dag eten en dan zou je weer buikpijn hebben :p

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ Koen: Poeh! Geen commentaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Huh? 9? Ik dacht nog maar 7 of 6 ofzo voor jou. Want je hebt een dag vroeger gedaan of ik, en van mij is't binnen een week gedaan. Of heb je nog een extra examen bijgekregen als straf mss?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @ E: Je moet nu ook niet overdrijven met je simpeligheid é :P

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog 1 keer slapen en je bent er van af!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Azo kun je blijven da tellerke gebruiken é :p

    BeantwoordenVerwijderen