maandag, mei 08, 2006

Dieptepunt

Mijn commentaar-statistiekjes zijn gedaald tot een historisch dieptepunt.. Geen namelijk.

Is de kwaliteit van mijn postjes erop achteruit gegaan, zijn mijn lezers een beetje passief, of erger, heb ik gewoon bijna geen lezers meer over?l!

Dit vraagt om een diepgaand onderzoek!

2 opmerkingen:

  1. Ik ben nooit echt fan geweest van je blog, maar nu is het echt wel zeeer erg geworden met het niveau.
    Schaam op jou!
    Neem een voorbeeld aan die Freddy. Hij post over interessante onderwerpen op een literair verantwoorde wijze.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een alibi: Ik was bezig met asfaltkonijn 2.0 online te krijgen ..

    BeantwoordenVerwijderen