zaterdag, mei 06, 2006

Quote

Als je de stilte wilt is ook het mooiste lied ongewenst, tot je merkt dat je de stilte haat en zelfs een schreeuw mooi kan zijn.


(via)

5 opmerkingen:

  1. Jazeker, wispelturigheid troef. Doe zo voort. Wat wil je nu eigelijk zeggen? Neem een voorbeeld aan Freddy: die is tenminste duidelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé jij klootzak, zo spreek je niet tegen mijn zus. Wacht tot ik je psychologisch pijn doe, dan zullen er traantjes vloeien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vooral niet schizofreen zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vooral niet cliché zeker?

    Dit antwoord had ik echt niet kunnen voorspellen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wablieft? Je hebt het toch wel zelf uitgelokt met je debiel commentaar! Doe eens normaal, abnormalen!

    BeantwoordenVerwijderen