maandag, mei 15, 2006

't is weer van dat

Nog twee weken en het is weer zo ver: examens! Ze vallen vroeg dit jaar.. Of dat is toch het gevoel dat ik heb. Hoog tijd om er eens serieus in te vliegen dus. En dat ben ik dan ook van plan. Dus als ik niet veel teken van leven geef.. ik ben aan het blokken!

1 opmerking:

  1. Lap, tegen wie moet 's avonds op msn zitten zeveren ;)
    Misschien moet ik dan ook maar eens wat blokken. In ieder geval veel succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen